Ustvarjalno izobraževanje, ki ga ne smete zamuditi.
Ste pripravljeni, da soustvarjate prihodnost izobraževanj?
Spremljajte nas, program razkrijemo kmalu!
Pridružite se nam v Networking cornerju – varni točki za mreženje na naši Konferenci Edutainment. Če želite spoznati nove poslovne partnerje, povečati svojo mrežo in izmenjati ideje, je Networking corner idealen prostor za vas. Naša ekipa bo vsak dan poskrbela za posebno presenečenje – vsakič bomo gostili enega ali dva navdihujoča gosta, ki vam bodo na voljo za vsa odprta vprašanja. To je odlična priložnost, da izkoristite čas za povezovanje in vzpostavljanje novih stikov s strokovnjaki iz industrije. Pridružite se nam v Networking cornerju in izkoristite to edinstveno priložnost za širjenje svoje mreže ter povezovanje z drugimi strastnimi posamezniki iz poslovnega sveta.
V današnjem hitro razvijajočem se svetu je sposobnost učenja in prilagajanja bolj pomembna kot kdaj koli prej. Sposobnost učenja organizacije ni le prednost, temveč strateška nujnost za vse, ki želijo uspevati sredi nenehnih sprememb. V uvodnem predavanju bomo raziskovali ključno vlogo učne kulture in izvedeli kako ta podpira stalni razvoj kompetenc in pridobivanje znanja, kar posameznikom in organizacijam omogoča, da ostanejo konkurenčni v dinamičnem okolju.
Pri oblikovanju močne učne kulture igrajo vodje veliko vlogo, saj z zgledom kažejo zavezanost k stalnemu učenju ter ustvarjajo okolje, ki spodbuja eksperimentiranje in odprto komunikacijo. Spodbujanje učne kulture ni izključno na ramenih vodstva; vsak zaposleni mora prevzeti odgovornost za svojo rast, iskati učne priložnosti in aktivno deliti znanje znotraj organizacije.
Kljub običajnim oviram, kot so odpor in omejeni viri, praktične strategije in primeri iz prakse dokazujejo, da je močna učna kultura dosegljiva in ključna za izgradnjo učnega okolja, ki podpira dolgoročni in trajnosti uspeh.
Predavanje bo v potekalo v angleškem jeziku.
V izrazito doživljajski delavnici se bomo poglobili v različne potrebe in edinstvene učne stile modernih učencev pri čemer se bomo osredotočili na uravnoteženje dinamike motivacije. Razkrili bomo dejavnike, ki spodbujajo aktivno učenje in raziskali različne tehnike za večjo vključenost v učenje. Udeleženci bodo spoznali, kako lahko LQ izboljša učno okolje in naredili (samo) refleksijo na vrzeli v izobraževanju, ki puščajo ključne mehke veščine premalo razvite, kljub njihovi visoki zahtevnosti na trgu dela.
Odkrivali bomo strategije, ki spodbujajo odpornost, prilagodljivost in vseživljenjsko učenje v hitro spreminjajočem se svetu. Skupaj se bomo soočili z izzivom ustvarjanja trajnostne učne kulture ob digitalni izčrpanosti, skrbi za duševno zdravje in razvijajočih se zahtevah prihodnjega delovnega mesta.
Delavnica bo potekala v angleškem jeziku.
Na interaktivni delavnici se bomo osredotočili na:
- Preizkušene modele za izvajanje iniciativ za učenje v timu;
- Pristope za premoščanje individualnih preferenc in kulturnih razlik pri ustvarjanju učne kulture;
- Prakse za spodbujanje stalnega učenja v multikulturnem okolju;
- Strategije za spodbujanje sodelovalnega in vključujočega učnega okolja znotraj raznolikih timov.
Močno verjamemo, da ustrezno razvita učna kultura spodbuja raznolikost, vključenost in sodelovanje, hkrati pa izboljšuje individualno in timsko uspešnost. Ne glede na to, ali ste vodja tima, kadrovski strokovnjak ali preprosto navdušenec nad spodbujanjem učne kulture, je ta delavnica zasnovana tako, da vam ponudi dragocene vpoglede in praktična orodja. To je vaša priložnost za izboljšanje rasti in uspešnosti vašega tima.
Delavnica bo potekala v angleškem jeziku.
Uspešnost udejanjanja koncepta učeče se organizacije je pogojena s tem, da je članstvo organizacije odprto za spremembe, pripravljeno opuščati dosedanje načine in prakse ter motivirano za nenehno učenje, osvajanje novosti, rast in razvoj. Organizacije, kjer je članstvo do novih idej in ljudi, ki so nosilci razvojnih pobud, naravnano pasivno ali agresivno, v samem bistvu nimajo pogojev za učinkovito udejanjanje razvojnih namer. Zato je asertivnost, ki se odraža v odnosu do vseh deležnikov, vključenih v spremembe, in do sprememb samih, ključni temelj za razvojno naravnano organizacijsko okolje, prilagodljivost in uspešnost na dolgi rok. Stanje organizacijske kulture, ki je prežeto z asertivno naravnanostjo, bi lahko imenovali OK-ness.
Delavnica bo praktična in intenzivna, potekala bo z demonstracijami predavatelja in sodelovanjem, raziskovanjem in vadbami udeležencev v manjših skupinah.
Predstavitev bo obravnavala ključne izzive izobraževanja, s katerimi se soočajo voditelji, managerji in strokovnjaki v novih in disruptivnih okoljih na pragu 5. industrijske revolucije. Vsebina vključuje »10 smrtnih grehov izobraževanja«, ključne veščine prihodnosti, opolnomočenje delovne sile ter miselnost in vrednote vseživljenjskega učenja, potrebne za podporo digitalnemu pospeševanju in poslovni preobrazbi.
Orodja umetne inteligence v izobraževanju postajajo nepogrešljivo orodje tako za učeče se posameznike kot za izobraževalce. Učečim se posameznikom lahko prilagodijo povratne informacije in individualizirajo ter s tem optimizirajo učni proces, izobraževalcem pa lahko pomagajo upravljati izobraževanje, tako da olajšajo ocenjevanje, dajanje povratnih informacij ter spremljanje njihove dejavnosti. Brez uporabe tovrstnih orodij lahko zato zamudimo razvojne priložnosti, res pa je, da po drugi strani prinašajo tudi tveganja. Etične smernice za uporabo umetne inteligence pri poučevanju in učenju za izobraževalce, ki jih je pripravila Evropska komisija, tako izpostavljajo nekatera neposredna tveganja, povezana z varstvom osebnih podatkov, krivičnostjo pri ocenjevanju, povečevanjem razlik, ki bi utegnile nastati med učečimi se zaradi (ne)dostopnosti orodij umetne inteligence, izgubo nadzora ter prevelikim zanašanjem na umetno inteligenco. Poleg tega tovrstna orodja predstavljajo še dolgoročne izzive, povezane z izgubo nekaterih ključnih kompetenc (pismenost), ki bi jo lahko povzročila njihova prekomerna ali nepravilna uporaba, pa tudi s preinterpretacijo nekaterih ključnih pojmov, kot sta kritično mišljenje in avtonomija. Predavanje bo tako nagovorilo etične izzive uporabe umetne inteligence pri izobraževanju in usposabljanju ter poskusilo ponuditi nekaj iztočnic za njihovo varnejšo uporabo.
V Siemensu verjamejo, da lahko tehnologija z namenom reši največje izzive našega časa, obenem pa se zavedajo, da je zaradi naraščajoče kompleksnosti sveta ključna osredotočenost na razvoj zaposlenih in njihovo dolgoročno zaposljivost. »Če naši ljudje rastejo, raste tudi Siemens«, je eden izmed sloganov podjetja, ki poganja njihovo razvojno miselnost, zato so še posebej skrbni pri celovitem upravljanju organizacijskega znanja. Zavedajo pa se, da morajo ne le okrepiti učenje, temveč ga tudi spremeniti – v neprekinjeno in vseživljenjsko učenje kot del rutine, ki zagotavlja, da se nenehno razvijajo tako v osebnem kot strokovnem pogledu in zagotavlja rast učne krivulje organizacije. V ta namen so vzpostavili številne možnosti, med katerimi je tudi digitalna platforma »My Learning World, s pomočjo katere bodo letos uresničili kar 21 ur digitalnega učenja v povprečju na zaposlenega. V predavanju nam bodo predstavili njihovo pot upravljanja organizacijskega znanja skozi rast in razvoj zaposlenih.
Časi, v katerih živimo, so turbulentni in nepredvidljivi, spremembe pa so edina stalnica – tudi v sodobnem poklicnem življenju. Globalizacija, družbeni, predvsem pa tehnološki napredek so oblikovali novo okolje, ki postavlja nove zahteve posameznikom in organizacijam. Da bi se na to novo okolje lažje prilagodili in ne le preživeli, ampak tudi uspeli, je ključno razvijati in krepiti kompetence, ki so potrebne za prihodnost. Nova, zelo aktualna raziskava družbe PwC o počutju zaposlenih na delovnem mestu, o njihovih željah, strahovih in občutkih (PwC's Global Workforce Hopes and Fears Survey), v kateri je sodelovalo 54.000 zaposlenih iz celega sveta, podaja zanimive ugotovitve, kot so:
- trend množičnih odpovedi se nadaljuje;
- eden od štirih zaposlenih (26%) pravi, da bo v prihodnjih 12-ih mesecih zelo verjetno zamenjal službo;
- odstotek zaposlenih, ki jim ob koncu meseca od plače še ostane nekaj denarja, je z lanskih 47 % padel na 38 %;
- najpogostejša razloga za verjetno menjavo službe sta preobremenjenost na delovnem mestu (44 %) in prenizko plačilo (38 %), kar 35 % tistih, ki napovedujejo menjavo službe, pa je pripadnikov generacije Z;
- ne le plačilo, kot zelo pomembne dejavnike za zadovoljstvo z delom, vprašani navajajo tudi izpopolnjenost na delovnem mestu, organizacijsko kulturo, skupne vrednote in občutek vključenosti.
Kompetence prihodnosti segajo preko tradicionalnih veščin in zahtevajo spremembo preživetih pristopov k zaposlovanju ter premik v miselnosti tako delodajalcev kot delovne sile. Kot je prav tako pokazala PwC-jeva raziskava, so razvoju in pridobivanju novih kompetenc in znanj veliko bolj naklonjeni tisti zaposleni, ki so finančno bolj varni kot tisti, ki niso. A glede na pomanjkanje kadrov je povsem jasno: družba ob napredku tehnologije potrebuje talente prav vseh delavcev in ne le tistih, ki so bolj dovzetni za učenje in napredovanje.
Izobraževanje, usposabljanje in opolnomočenje zaposlenih je neločljivo povezano s sposobnostjo organizacije, da se prilagaja novim izzivom in ostaja konkurenčna na trgu. Prav zato je izobraževanje, usposabljanje in opolnomočenje zaposlenih središčno področje razvoja človeških zmožnosti, ki vključuje številne dejavnosti kot so onboarding programi, izobraževanje za karierni razvoj, stalno usposabljanje za doseganje skladnosti, oblikovanje korporativnih akademij, programi za upravljanje talentov…
Vodenje procesov izobraževanja, usposabljanja in opolnomočenja tako zahteva od skrbnikov izobraževanja in razvoja, da se v prvi vrsti osredotočijo na postavljanje jasnih ciljev - kaj želi organizacija doseči; izboljšati specifične veščine, dvigniti produktivnost, morda spodbuditi inovacije… in na temelju ciljev oblikujejo kratkoročne ter dolgoročne funkcijske strategije. Na omizju bomo sogovornike povprašali o ključnih izzivih vodenja procesov izobraževanja, usposabljanja in opolnomočenja sodelavcev; od tega, kako oblikujejo cilje izobraževanja in razvoja, prepoznavajo potrebe po opolnomočenju, izbirajo ustrezne pristope in metode, spodbujajo vključenost vseh sodelavcev, merijo učinkovitost in nenazadnje do tega, kako se spopadajo s finančnimi ter časovnimi omejitvami pri zagotavljanju kroga kakovosti učenja in razvoja.
Sprostite se v prijetnem vzdušju ob kaminu, kjer se bomo povezali s prijatelji in kolegi ter se posvetili globokim pogovorom ob kozarcu odličnega vina. Ustvarite nepozabne trenutke, se sprostite in krepite poslovne vezi na edinstven način.
Pridružite se nam v Networking cornerju – varni točki za mreženje na naši Konferenci Edutainment. Če želite spoznati nove poslovne partnerje, povečati svojo mrežo in izmenjati ideje, je Networking corner idealen prostor za vas. Naša ekipa bo vsak dan poskrbela za posebno presenečenje – vsakič bomo gostili enega ali dva navdihujoča gosta, ki vam bodo na voljo za vsa odprta vprašanja. To je odlična priložnost, da izkoristite čas za povezovanje in vzpostavljanje novih stikov s strokovnjaki iz industrije. Pridružite se nam v Networking cornerju in izkoristite to edinstveno priložnost za širjenje svoje mreže ter povezovanje z drugimi strastnimi posamezniki iz poslovnega sveta.
V dinamični razpravi, ki jo boste s pomočjo fokusnih vprašanj, kreirali ter usmerjali vsi udeleženci, bomo iskali sprožilce visoko ustvarjalne učne kulture, raziskovali kako preiti iz individualnega učenja k učenju timov, kako se v naprednih učnih kulturah spreminjajo pristopi k učenju, zakaj je pomembno vlagati v razvoj "življenjskih veščin" in ne samo "poslovnih veščin”, katere dobre prakse pri razvoju učne kulture v globalnih organizacijah lahko izpostavimo kot svetel zgled in nenazadnje kakšne so koristi visoko razvitie učne kulture za posameznika, organizacijo in družbo.
Razvoj na znanju temelječe družbe, nove tehnologije in vse večja hitrost tehnoloških sprememb v povezavi s procesi globalizacije ne zahtevajo samo stalnega izboljševanja spretnosti in kompetenc prebivalstva. Vodijo tudi k vse večjim spremembam v izobraževanju in učenju, saj krepi se težnja po individualizaciji, ki skrb za razvoj kompetenc vse bolj prenaša na posameznika. Hkrati so dokazila o pridobljenih znanjih in spretnostih vse pomembnejši dejavnik aktivne vloge odraslega na trgu dela in v družbi. Niso več pomembna zgolj dosežena leta šolanja ali raven izobrazbe - vse bolj postavlja tudi vprašanje kakovosti pridobljenega znanja in spretnosti ne glede na pot in način po katerih so bila ta pridobljena. Skozi delavnico bomo spoznali, kako ovrednotiti kompetence zaposlenih in kakšne so koristi vrednotenja tako za zaposlenega kot delodajalca.
Ljudje smo večino svojega življenja delavno aktivni - zaposleni. Koncept moderne službe pa ni več vezan le na plačo, pač pa vedno bolj tudi vsestranski razvoj zaposlenih ter na dobro počutje med opravljanjem njihovega dela. Glede na nizko zavzetost zaposlenih in glede na trende, ki jih s seboj prinašajo mlade generacije, to ni več le bonus, ki ga dobijo v »dobrih« službah. Je nuja, brez katere moderne organizacije ne bodo mogle biti dolgoročno uspešne. Tukaj pa imajo pomembno mesto tudi organizirana organizacijska izobraževanja.
Na delavnici bomo govorili o tem, kako koncepte razvoja in dobrega počutja združiti v moderne oblike izobraževanj, ki ob učenju potrebnih veščin spodbuja rast posameznikov in timov, hkrati pa pripomore k znižanju stresa in izgorelosti. Delavnico bomo smiselno zaključili z well-being programom – zvočno kopeljo s tibetanskim gongom.
Edutainment bo tokrat budno spremljal "dežurni urednik”, ki nas bo ves čas dogodka izzival k razmišljanju, kako slišano, naučeno…najbolje uporabiti v vsakodnevni praksi. Na voljo bo sicer nekaj čarobnih palic, da pa ne bi ostalo le pri čarovniji, bomo vse skupaj strnili tudi v zapis Manifest ustvarjalne učne kulture, ki vas po opogumljal k učinkoviti Edutainment akciji skozi vse leto.
Pridružite se nam v Networking cornerju – varni točki za mreženje na naši Konferenci Edutainment. Če želite spoznati nove poslovne partnerje, povečati svojo mrežo in izmenjati ideje, je Networking corner idealen prostor za vas. Naša ekipa bo vsak dan poskrbela za posebno presenečenje – vsakič bomo gostili enega ali dva navdihujoča gosta, ki vam bodo na voljo za vsa odprta vprašanja. To je odlična priložnost, da izkoristite čas za povezovanje in vzpostavljanje novih stikov s strokovnjaki iz industrije. Pridružite se nam v Networking cornerju in izkoristite to edinstveno priložnost za širjenje svoje mreže ter povezovanje z drugimi strastnimi posamezniki iz poslovnega sveta.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.
Peter Ribarič je odgovorni urednik revije HR&M, direktor podjetja Planet GV in poslovni angel. Ribarič ima bogate izkušnje na področju izobraževanja, informatike, bančništva in financ ter medijev. Je soustanovitelj skladov tveganega kapitala Silicon Gardens in Silicon Gardens Fund II. Njegova strokovna področja so izobraževanje, mediji, kontroling in finance. Ribaričeva strast je organizacija in izvedba izobraževalnih poslovnih dogodkov, s katerimi se je prvič srečal že v času šolanja.
Dr. Danijela Brečko je sociologinja, svetovalka za vodenje in razvoj kadrov, docentka za področje managementa na Fakulteti za management in pravo ter ustanoviteljica in direktorica inštituta Sofos. Njena strokovna področja so: psihologija vodenja, osebni in profesionalni razvoj, organizacijska energija, kadrovski in izobraževalni management. Iz vseh omenjenih področij izvaja usposabljanja, coaching, svetuje slovenskim in tujim podjetjem ter raziskuje in razvija nova orodja in pristope.
Ste pripravljeni, da soustvarjate prihodnost izobraževanj?
Ostanite obveščeni o bodočih dogodkih.