Blaž Branc

Baltazar marketing

    Blaž je ustanovitelj in CEO podjetja Baltazar marketing. Sodeloval je s številnimi domačimi in tujimi organizacijami, kot so Porsche, Hewlett-Packard, Samsung, Toshiba, Astellas Pharma, Mimovrste=), Simobil, Studio Moderna, Talum, Lesnina in Austrian Airlines. Od leta 2007 izvaja treninge in delavnice s področja (start-up) podjetništva, marketinga, produktnega (re)inženiringa, live experience designa in designa poslovnih iger.

    Od leta 2014 se specializira za nordijsko tradicijo iger vlog po metodi “LARP” (Live-Action Role-Playing) in je soustvaril več kot 20 scenarijev, ter izvajal in mentoriral številne mednarodne treninge na temo izobraževalnih iger vlog. Leta 2017 je ustvaril poslovno igro na temo digitalne transformacije Digital Shift v sodelovanju s podjetjem Deloitte.

    Blaž je diplomiral iz Sociologije in menedžmenta človeških virov. Je avtor knjige “Imagine This – The Transformative Power of Edu-Larp in Corporate Training & Assessment,” ki je marca 2018 izšla pri danski založbi Rollespilsakademiet. Je licencirani izvajalec poslovnih iger pri Copenhagen Game Lab, trenutno pa je v postopku certificiranja po metodi Experiential pedagogy of the opressed (Freire/Kolb) pri DeM International.